Social Icons

Pages

zondag 13 januari 2013

Vreselijk, hou op!




Mijn immunsysteem is wat vreemd, van de meest normale dingen schiet ik in een astma aanval. Kleurstoffen zijn voor mij helemaal uit den boze dus snoepen doe ik eigenlijk ook nooit. Nu heb ik ook wel eens van die hormonale buien en dan MOET ik gewoon iets hebben om te snoepen. Nu heb ik ontdekt dat de bananenschuimpjes van de AH goed gaan maar o jee, ik kan niet stoppen. Eet ik er een dan moet die hele zak eraan, er zit geen rem op! Vreselijk. Dus nu, op zoek naar wat afleiding, mezelf weghoudend van die zak bananenschuim lucht ik mijn hart maar even op blogger. En een note to myself; gewoon niet meer halen die dingen! *zucht* 

2 opmerkingen:

  1. Ach,als je eigenlijk nooit snoept,dan mag dit toch wel een keer.
    B.v. een keer per maand.
    Leuk beschreven trouwens.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We hebben verschillende dingen gemeen zoals over immunsysteem,astma allergie heb er velen..maar toen ik las over die bananenschuimpjes denk ik meteen aan mij als kind(Oeps! 5o jaar geleden.. ) kreeg elke week een zak van mijn tante..moet er nu niet aan denken ik krijg ze niet meer weg-zo zoet !maar je hebt behoeft aan zoetigheid en als jij dat wel zo erg lekker vindt mag het toch wel eens ..maar je hebt gelijk ik heb dat met chocolade gewoon niet in huis halen want dan is het toch rits -roets en hoppa...... -WEG!!!

    BeantwoordenVerwijderen

 

Sample text

Sample Text

Sample Text