Social Icons

Pages

woensdag 2 januari 2013

Hij had wel dood kunnen zijn!




Ik ben me kapot geschrokken, werkelijk ik zat met hartslag 880 op mijn stoeltje. Opeens zo, vanuit het niets sprong onze 1 jarige Dean boven op Wienie!! Ja, wat is daar erg aan zal je denken maar Wienie staat echt bekent als DE terror poes van Noord Holland. 

Was zij een mens geweest dan zat ze zwaar aan de medicatie en in therapie, echt waar. Een eetstoornis en stemmingswisselingen heeft deze dame. Zou zijn in staat geweest zijn om een mesje te hanteren deed ze vast ook aan automutilatie. Als ik haar wegstuur bij mijn bord boerenkool, valt ze me aan en ik maak geen grapje! Het gaat wel al beter met haar, we kunnen tegenwoordig bezoek ontvangen zonder dat ze die aanvalt. 

En daar sprong onze lieve volwaardige Noor met stamboom van 1 jaar gewoon boven op! En hij leeft nog!!! Het is niet te geloven! 

Ik moet er nog even van bijkomen........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

Sample text

Sample Text

Sample Text