Social Icons

Pages

vrijdag 4 januari 2013

Niet voor mensen met een zwakke maag!




Zoals onze Wienie hierboven kijkt, zo kijkt ze vaak als onze hond thuis komt. Het motto van onze hond is namelijk " Hoe viezer hoe beter". Geen sloot is haar te vies. Als ik met mijn ogen knipper heeft ze weer in iets liggen rollen waarbij de rigor mortis al geruime tijd heeft ingezet en als ze de kans krijgt eet ze dingen waar wij als mensen dus echt even niet aan moeten denken als was er een hongersnood. 
Met dit in mijn achterhoofd weet ik dus dat we vanmiddag echt iets heel erg smerigs aan het einde van de straat hebben zien liggen. 

We liepen richting bos en vlak bij het grasveld lag een plas overgeefsel ook wel bekent als kots. 
Nu kan ik dat best wel hebben dus ik liep er langs. Nou hond Levi sprong werkelijk 6 meter opzij om met grote paniek ogen zo snel mogelijk weg te komen van dat plasje kots! Ook op de terugweg, waar ik allang dat plasje kots weer vergeten was, stoof ze wederom 6 meter naar opzij met grote ogen. Zo snel mogelijk weg!  

Wetende hoe gek mijn hond is op vieze dingen weet ik 1 ding zeker, met dat plasje kots hier aan het einde van de straat is iets heel erg mis! En ik vrees met diegene waar het uit komt ook......dat moet wel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

Sample text

Sample Text

Sample Text