Social Icons

Pages

vrijdag 11 januari 2013

Alles is dichterbij dan je denkt!

Koud en nat was het dus heerlijk weer voor een film. Ik heb naar The Whistleblower zitten kijken. Best wel een heftige film moet ik eerlijk bekennen. Niet dat ik een vrolijke film had verwacht, bedoel hij gaat over Bosniƫ net na de oorlog en gesmokkelde meisjes. De manier van filmen is soms heftig en het feit dat het gebaseerd is op waargebeurde feiten en het nog steeds in diverse landen gebeurt zorgde er toch voor dat ik aan het einde van de film even weer moest landen.

Nog wat beduusd en met in mijn hoofd gedachten als wat erg dat, dat gebeurt is in Bosniƫ en nog steeds gebeurt in Afghanistan en Irak opende ik mijn Twitter. In de hoop wat positieve luchtige afleiding te vinden. Kopt er heel groot dat er in mijn buurt een uitvalbasis van een prostitutiebende is opgerold. Er zitten mensen vast en 6 prostituees hebben aangifte gedaan jegens seksuele uitbuiting.

Dat was niet echt de luchtige afleiding die ik zocht om heel eerlijk te zijn........

Wederom blijkt maar weer dat de ellende nooit ver weg is.....niks geen verre landen, gewoon mijn eigen buurt........


1 opmerking:

  1. Ja,heftige film schijnt dit te zijn.
    En helaas,het gebeurd inderdaad nog steeds.

    Als ik jou was,zou ik nu maar naar een vrolijke film gaan kijken,dat zorgt weer voor een ander sfeertje.

    Fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

 

Sample text

Sample Text

Sample Text